Čím sa zaoberá

Process Management

Činnosť našej spoločnosti sa orientuje predovšetkým do dvoch hlavných oblastí. Prvou z nich je oblasť nákupu a verejného obstarávania a taktiež podpora pri riadení a optimalizácii týchto procesov. Naši konzultanti sú vzdelaní a plne kompetentní v oblasti verejného obstarávania a čerpajúc zo skúseností z mnohých predchádzajúcich projektov sú schopní Vám v tejto oblasti zabezpečiť nasledovné:

Oblasť nákupu a verejného obstarávania, podpora procesov

  • Analýza procesov verejného obstarávania a obstarávania mimo zákona o verejnom obstarávaní
  • Posúdenie súladu realizovaných postupov s platnou legislatívou
  • Príprava dokumentácie pre jednotlivé súťaže v rámci verejného obstarávania a mimo neho
  • Komplexná príprava a realizácia jednotlivých súťaží
  • Poskytovanie vzdelávania v oblasti verejného obstarávania a nákupných procesov

Podpora pri riadení a optimalizácii nákupných procesov

  • Analýza procesu a posúdenie existujúceho stavu
  • Identifikácia možností a odhad očakávaných prínosov
  • Návrh nových nákupných procesov
  • Nastavenie KPI a reportingu pre vybrané úrovne riadenia
  • Školenia a koordinácia pracovníkov klienta
  • Implementácia odsúhlasených procesov
  • Podpora pri riadení, prípadne dočasné riadenie procesu

Druhou formou najčastejšej spolupráce s klientami je oblasť projektového riadenia. Zložené z odborníkov z viacerých oblastí sú naše projektové tímy schopné navrhnúť, implementovať a zabezpečiť prevádzku špecifických, komplexných a technologicky náročných projektov. Pre Národnú diaľničnú spoločnosť sme sa podieľali na príprave, implementácii a v súčasnosti prevádzke Elektronického systému výberu mýta a Služby výberu a evidencie úhrady elektronických diaľničných známok a pre Ministerstvo spravodlivosti SR Elektronického systému monitoringu osôb. Naše tímy sú taktiež schopné priamo vstúpiť do ktorejkoľvek fázy už rozbehnutého projektu a ujať sa jeho vedenia. V tejto oblasti vieme zabezpečiť nasledovné:

Projektové riadenie

  • Komplexné plánovanie projektu
  • Presné definovane parametrov, rizík, stratégie a cieľov projektu
  • Stanovenie nákladov a zdrojov projektu
  • Vypracovanie časového plánu implementácie projektu
  • Vypracovanie podrobnej projektovej dokumentácie a pravidelného reportingu
  • Nastavenie a monitorovanie KPI
  • Koordinácia realizácia projektu
  • Vypracovanie alternatív pre korekciu projektu
  • Hodnotenie a ukončenie projektu

Krízové riadenie

  • Identifikácia problémových oblastí
  • Identifikácia možností a odhad očakávaných prínosov
  • Nastavenie KPI a reportingu pre vybrané úrovne riadenia
  • Samotné krízové riadenie

V prípade potreby nákladovej optimalizácie či straty kľúčových zamestnancov sme schopní zabezpečiť aj kompletný outsourcing vybraných procesov a činností. Pre bližšie informácie týkajúce sa tejto oblasti nás pokojne kontaktujte.